Toila Gümnaasium, Lossiplatsi 3, 41726 Pühajõe küla, Toila vald, Ida-Virumaa | Tel 33 69642, tel/faks 33 69742 | kool@toila.edu.ee

Uurimistööd ja praktilised tööd Toila Gümnaasiumis

Uurimistööde ja praktiliste töödega saab tutvuda Toila Gümnaasiumi raamatukogus

Teema Autor/klass/juhendaja/aasta/Lühikokkuvõte
"Reipalt koolipinki" 1.-3.kl õpilastele 
Autor:Ralf Müür, Roland Lõhmus
klass:8
juhendaja:Maarika Raja
aasta:2016
Töö eesmärgiks oli tutvustada algklassiõpilastele ja korraldada neile kerge spordiüritus värskes õhus. Võtsime lõbusad alad, et lastel oleks tore koolipäeva lõpp.
1950ndate naistemood 
Autor:Kristina Oja
klass:10
juhendaja:Kaja Oja
aasta:2016
Töö eesmärgiks oli uurida 1950ndate naistemoodi, ajastu populaarseid moeloojaid ning moeikoone. Uurimistöö tulemusena kogutud teadmiste põhjal õmbles töö autor ajastust inspereeriutud kleidi. Kleiti inspireeris1956.aastal Monako printsiga abiellunud Grece Kelly pulmakleit.
Ajalooteemaline kuldvillak 5.-7.kl õpilastele 
Autor:Joonas Mänd, Risto Põdra
klass:8
juhendaja:Merike Lepsalu
aasta:2016
Töö eesmärk oli korraldada 5.-7.kl õpilastele ajaloo-teemaline üritus. Leidsime, et 5.kl ajaloo õpiku põhjal koostatud kuldvillak oli väga hea mõte.
Arvutikasutaja motoorsete andmete abil järelduste tegemine 
Autor:Raigo Tarassov, Heiti Oja
klass:11
juhendaja:Avar Pentel
aasta:2016
On teada, et paljud tegevused arvutis jätavad jälje. Meie tahtsime teada saada, kuidas ning milliseid jälgi jätavad inimesed arvutit kasutades ja kogutud andmete põhjal üritada välja selgitada inimeste sugu, vanust ja emotsioone
Elektrikitarr 
Autor:Andres Peet
klass:8
juhendaja:Meelis Merilai
aasta:2016
Praktiline töö, mille käigus valmis elektrikitarr. Tulemusega jäi töö autor rahule.
Helindamisteadmiste edasiandmine tulevasele Toila Gümnaasiumi helindusmeeskonnale 
Autor:Andreas Astok
klass:11
juhendaja:Maire Aul
aasta:2016
Töö eesmärgiks oli helindusmeeskonna välja koolitamine
Isadepäeva üritus "Tore isadepäev" 
Autor:Lilian Männi, Joana Taalberg
klass:10, 11
juhendaja:Anu Pungas
aasta:2016
Töö eesmärgiks oli läbi viia meeldejääv üritus Toila vallas. Selleks sobis isadepäeva kontsert, mis viimastel aastatel on uuemate ürituste varju jäänud ja mida ei ole ammu suurelt korraldatud. Kogu protsessil olid ka isiklikud eesmärgid: saada organiseerimi-, suhtlemis- ning koostöövõime arendamise kogemust ning meeldiva kontserdielamuse pakkumine publikule.
Kas ilu on vaataja silmads? Inimeste hinnangud sarnastele fotodele 
Autor:Diana Žiltsova
klass:11
juhendaja:Avar Pentel
aasta:2016
Töö eesmärgiks oli välja selgitada, kas inimeste esteetikameeles on teatud ühtsus ning mida eelistatakse rohkem ja mis põhjustel.Uurimise jaoks koostatudveebiküsitluses valis 168 inimest sarnaste fotode gruppidest endale meeldivamad pildid. Sarnaste piltide grupid olid koostatud nii, et üks neist oli tehtud kindlaid esteetikareegleid järgides ja teised neid reegleid rikkudes.Lõpptulemusena said kõik eesmärgid täidetud, nimelt uurimise käigus saime teada, esteetikameeles on suurkokkulangevus inimeste vahel ning osaliselt allub esteetikameel kindlatele reeglitele.
Kuldvillakud saksakeelsete riikide kohta 
Autor:Georg Rudolf Sarap
klass:8
juhendaja:Signe Ilmjärv
aasta:2016
Töö eesmärgiks oli peamiselt enda saksa keele oskust parandada ja Kuldvillaku koostamine tundus huvitav viis selle tegemiseks. Valmis 3 kuldvillakut.
Küsitlus õpilaste toitumisharjumuste kohta 
Autor:Laura-Johanna Junolainen
klass:8
juhendaja:Anne Aia
aasta:2016
Töö eesmärgiks oli uurida, kui tervislikult toituvad meie kooli nooremad õpilased, kui tihti nad tarbivad "rämpstoitu" ning mida nad teavad liigse suhkru ja "rämpstoidu tarbimisest.
Maastikumäng 
Autor:Ingela Rüütel, Vlada Judina
klass:9
juhendaja:Maarika Raja
aasta:2016
Töö eesmärgiks oli korraldada algklassiõpilastele värskes õhus liikumisüritus. Sai valitud maastikumäng, kus oli vaja orienteeruda pargi kaardi järgi ja punktides lahendada mitmesuguseid erinevatest õppeainetest tulenevaid ülesandeid.
Matemaatiline "Kuldvillak" 
Autor:Erlend Vaino, Oliver Tamme
klass:8
juhendaja:Katrin Pentel
aasta:2016
Töö eesmärgiks oli koostada matemaatiline võistlusmäng "Kuldvillak" ja see läbi viia 5.-7.kl õpilastest koosnevate võistkondadega.
Mobiiltelefonide kasutamine Iisaku Gümnaasiumis 
Autor:Nikita Andrianov
klass:12
juhendaja:Anastassia Meinson
aasta:2016
Töö eesmärgiks oli teada saada Iisaku Gümnaasiumi noorte nutisedmete kasutusaktiivsust, millistes võrgustikes nende telefonid töötavad ja milline on kõige levinum operatsioonisüsteem.
Noorteseminar Sinu T 
Autor:Karmel Markov
klass:11
juhendaja:Anu Pungas
aasta:2016
Töö eesmärgiks oli julgustada loovatest elukutsetest unistavaid noori neid ameteid tõsisemalt kaaluma. Mulle tundus, et üks suurimaid põhjuseid, miks noored nende elukutsete valimist pelgavad on see, et nad ei te nende kohta piisavalt. Selleks, et noori nende elukutsete suhtes teadlikumaks muuta, otsustasin ma korraldada noorteseminari, kuhu kutsusin noorte küsimustele vastama neid enim huvitanud loovate elukutsete esindajad. Noorte ees käisid muusik Rolf Roosalu, kirjanik Margus Karu, näitleja Märt Avandi ja kunstnik Aap Tepper. kohal käis umbes 80 noort ja tagasisidelehtedelt sain kiidusõnu seminari kohta.
Objektide kõrguste kaudne mõõtmine täpsushinnanguga? 
Autor:Vladislav Vassiljev, Kaimar Kiisel, urmas Tuzberg
klass:11
juhendaja:Avar Pentel, Raivo Ranne
aasta:2016
Töö eesmärgiks oli kaudsete kõrguste mõõtmise meetodite võrdlus ja nende kasutatavuse hindamine. Soovisime teada saada seda, et millise meetodiga on võimalik kõige täpsemalt objekte mõõta. iga objekti all on neli peatükki ning need on: objekti kirjeldus, kasutatud meetodid, tulemus ja arutelu. Objekti kirjelduse all kirjeldasime natuke objekti välimust, asukohta, ümbruskonda ning seda, mis võis meie mõõtmisi segada. Kasutatud meetodite all kirjeldasime igat meedodit, mida me teatud objekti mõõtmisel kasutasime. Tulemuste all on meie mõõtmiste tulemused ning kirjeldused, kuidas me nendeni jõudsime. Arutelus räägime sellest, et miks erinesid meie tulemused tegelikest tulemustest ning mida me oleksime saanudparemini teha selle objekti mõõtmisel.
Saksakeelsed viktoriinid keskkonnas Kahoot 
Autor:Mari Sarap
klass:8
juhendaja:Signe Ilmjärv
aasta:2016
Praktilise töö tulemusena valmis kuus saksakeelset viktoriini keskkonnas Kahoot.Viktoriinid leidsid kasutust saksa keele tundides.
Sugupuu 
Autor:Rasmus Urres
klass:9
juhendaja:Merike Lepsalu
aasta:2016
Töö eesmärgiks küsitleda lähisugulasi ja teabe põhjal joonistada sugupuu, mille saab suguvõsa kokkutulekul seinale kinnitada.
Toila Gümnaasiumi neidude kehaliste võimete analüüs läbi aegade 
Autor:Kaireen Käen, Getter Marii Kalvik
klass:11
juhendaja:Maarika Raja
aasta:2016
Töö üheks eesmärgiks oli uurida midagi, mis on seotud kooli ja spordiga. Teiseks tõdesime, et kui sporti ei tehta palju ja tulemused lähevad aastatega üha halvemaks, siis tuleb noori motiveerida sporti tegema. Kolmas eesmärk oli eneseareng uurimistööd tehes. Töös kasutai Toila gümnaasiumi neidude tulemusi 60m jooksus, kaugushüppes, palliviskes ja Cooperi testis aastatel 2003 - 2015.
Toilasse mänguväljaku planeerimine 
Autor:Alice Taalberg, Annika Palmi
klass:11
juhendaja:Ralf Tamm, Avar Pentel
aasta:2016
Meie praktiliseks tööks oli valmistada mänguväljaku 3D mudel, mis reaalelus asuks Toila alevikus. Meie loodud mänguväljak soosib palju liikumist, mis on laste füüsilise arengu koha pealt ääretult tähtis. Töö koosneb kolmest osast, mis on töö- ja ajajotus, tööprotsess ja tulemus.
8.klass almanahh (praktiline töö) 
Autor:Kristina Nemiro, Kailis Palmi
klass:8.kl
juhendaja:Gerli Paumets, Maire Aul
aasta:2015
Almanahhi on kogutud 8.kl õpilaste parimad ja huvitavamad tööd, õigemini kirjanduslikud katsetused aastatel 2008-2015. eesmärk oli, et kõikide õpilaste töid oleks esindatud. Raamatu köitsime ja kaaned valmistasime ise.
Alkoholi ja tubakatoodete tarbimine kahe Ida-Virumaa kooli õpilaste seas (uurimistöö) 
Autor:Mari-Liis Pärnits
klass:11.kl
juhendaja:Anne Aia
aasta:2015
Uurimistöö eesmärgiks oli välja selgitada, kas alkoholi- ning tubakatooteid tarvitavadrohkem maa- või linnalapsed; seoses sellega selgitada, kumb elukeskkond on noore tervise jaoksturvalisem. Töö hüpoteesiks seadsin, et alaealised tarbivad alkoholi ning tubakatooteid väga palju ja alustavad sellega noores eas (enne 15.eluaastat), teadmata, mida tubaka ja alkoholi tarbimine endaga kaasa toob.
Eduard Gustav von Toll (loovtöö) 
Autor:Erik Trumm
klass:8.kl
juhendaja:Laine kreegimets
aasta:2015
Referatiivne ülevaade Eduard Gustav von Tolli elust.
Eesti rahvuslike ehete võrdlus (uurimistöö) 
Autor:Anastassia Butorina
klass:8.kl
juhendaja:marge Rõõmus
aasta:2015
Töö eesmärk oi võrrelda ehete peamisi erinevusi piirkonniti ja uurida, millega need erinevused kaasnevad. Selleks külastasin nelja muuseumi - Põlvas, Kääpas, Tallinnas ja Iisakus. Samuti kasutasin Laulu- ja tantsupeol kogutud info- ja fotomaterjali.
Igor Severjanini elu Toilas (loovtöö) 
Autor:Aleksander Otto
klass:8.kl
juhendaja:Laine Kreegimets
aasta:2015
Referatiivne ülevaade Igor Severjanini elust ja loomingust ajal, mil ta viibis Toilas.
Intervjuu Riho Breiveliga 
Autor:Alex Arusoo
klass:8.kl
juhendaja:Maie Marks
aasta:2015
Valisin intervjuu praktiliseks tööks seetõttu, et mind huvitab ajakirjaniku amet ja ma tahtsin saada kogemust, kuidas inimest intervjueerida. samuti tahtin teada, kuidas õnnestub intervjuu videosse võtmine.
Korvapalliüritus 1.-3.klassile (praktiline töö) 
Autor:Marten Kiik, Timo Reelo
klass:8.kl
juhendaja:Meelis Merilai
aasta:2015
Korraldasime algklassiõpilastele ürituse, kus tuli erinevatel võistlustel kasutada korvapalli.
Kunstivõistlus 4.-7.klassis (praktiline töö) 
Autor:Laura Tedrekull, Liis Anger
klass:8.kl
juhendaja:Aimi Trankmann
aasta:2015
Algul planeerisime teha kunstinädala, kus iga päev toimuks midagi. peagi taipasime, et õpilastel pole palju vaba aega. Lõpuks saime kunstiõpetajaga kokkulepitud, et teeme osad asjad kunstitundide ajast.
Meie koolimaja lugu ajateljel (praktiline töö) 
Autor:Kristjan Gukk, Joonas Niine
klass:8.kl
juhendaja:Merike Lepsalu
aasta:2015
Praktilise tööna valmis stend 2.korruse galerii seinale, millel on meie koolimaja lugu ajateljel. Sealt on hea vaadata, mis ole siin enne, kui siia asutati kool ja kuidas on toimunud kooli areng ning kes on olnud direktorid läbi aegade.
Mike Tysoni elulugu ja poksi tutvustus (loovtöö praktilise tööna) 
Autor:Richard Maala
klass:8.kl
juhendaja:Maarika Raja
aasta:2015
Eesmärgiks oli poksi tutvustamine teistele õpilastele. Üritusel toimunu sidusin Mike Tysoni elu ja sporditegevusega ning enda kogemustega poksitrennis.
Noorte tervise infoseminar "Tervist" (praktiline töö) 
Autor:Elisabeth Purga
klass:10.kl
juhendaja:Anu Pungas
aasta:2015
Korraldasin Ida-Virumaa koolide 7.-11.kl õpilastele noorte tervise infopäeva, kus kutsutud lektorid kõnelesid teemadel: noored ja stress; noored ja uni; toitumine ja toitumishäired; seksuaaltervis. Üritus kestis 4 tundi. Vaheaegadel pakkusid Jõhvi kutsekooli noored kokad tervislikke suupisteid ning jagati infomaterjale kõnesolevate teemade kohta.
Rahvuslikud ehted (praktiline töö) 
Autor:Elo-Mari truupõld
klass:8.kl
juhendaja:Marge Rõõmus
aasta:2015
Eesmärgiks oli valmistada üks rahvuslikus stiilis ehete komplekt, kuhu kuuluvad kaelakee ja kõrvarõngad. Kivikestel kasutasin detaile, mida olen näinud rahvuslike motiividena käsitööajakirjades. Värvivalikus lähtusin eesti lipu toonidest.
Rahvuslikud ehted (praktiline töö) 
Autor:Linda Peetsalu
klass:8.kl
juhendaja:Marge Rõõmus
aasta:2015
Töö eesm'rk oli luua rahvuslikus stiilis ehetekomplekt, mis on teostatud märgviltimise tehnikas. tahtsin rõhutada eesti lipu toone, seega kõik ehted on sini-must-valged.
Reisilood eesti, saksa ja inglise keeles (praktiline töö) 
Autor:Kaspar Krauvärk, Robert Tarum
klass:8.kl
juhendaja:Signe Ilmjärv
aasta:2015
Loovtöö valmis keskkonnas Toondoo.com. Valmisid kolmes erinevas keeles koomiksid, mille nimetatud programmiga raamatusse panime.Tulemusena valmis koomiksiraamat nii interaktiivsel kujul kui ka paberkandjal. Töö arendas nii võõrkeeleoskust kui ka fantaasiat.
Spordi propageerimine (praktiline uurimistöö) 
Autor:Fred-Georg Pääro, Aleksander Mägi
klass:10.kl, 11.kl
juhendaja:Anne Aia
aasta:2015
Töö eesmärgiks on spordi propageerimine inimeste, eelkõige noorte seas. Selleks koostasime blogi ning kajastasime seal enda igapäevaseid treeninguid viie kuu jooksul. Lisaks jagasime seal erinevaid näpunäitei toitumisest, et tõsta noorte ja ka eakamate inimeste teadmisi spordist ning toitumisest ja nende vajalikkusest inimese organismile. Lisaeesmärgiks oli enda keha treenimine ja sportliku vormi parandamine. see oli vajalik selleks, et motiveerida teisi ja ka iseennnast spordiga tegelema. Üheks töö täiendavaks väärtuseks võib pidada blogi loomise ja pidamise õppimist.
Toila Gümnaasiumi makett (praktiline töö) 
Autor:Meri-Ly Pärnits, Daniil Borodin
klass:11.kl
juhendaja:Inna Toovis
aasta:2015
Otsustasime teha kooli maketi. idee tuli sellest, et kuna koolimajas on juba Oru lossi makett, siis miks ei võiks olla ka koolimaja makett. Alustasime teoreetiliste teadmiste omandamisega ning rakendasime saadud teadmisi sobiva materjali väljavalimiseks ning praktilise töö tegemiseks. enne maketi valmistama asumist tegime koostööd kooli majandusjuhiga, kellelt saime kooli ehitusplaanid. Toila Gümnaasiumi maketti on võimalik vaadata koolimaja 2.korrusel.
Toila valla turismindust reklaamiv raamat (praktiline töö) 
Autor:Christiin Lember, Karis Karindi
klass:11.kl
juhendaja:Avar Pentel
aasta:2015
Töö eesmärgiks oli valmistada raamat, mis annab ülevaate Toila valla turismiobjektidest. See on kui reklaamtutvustus meie vallast, mis suurendab meie kodukoha populaarsust. Töö valiku põhjuseks oli ka see, et valla külalisel oleks kergem liigelda Toila vallas, kui see koht on neile veel võõras.
Vahetusaasta mõjud õpilasele YFU Eesti endiste vahetusõpilaste näitel (uurimistöö) 
Autor:Martina Jõeäär
klass:11.kl
juhendaja:Maarika Raja
aasta:2015
Vahetusaasta teema on väga aktuaalne. Viimastel aastatel on väljaminevate õpilaste osakaalsuurenenud. samuti on välismaal õppimine noorte seas populaarne ning tänapäeva noorelteeldatakse, et mingil eluetapil oldakse elatud välismaal, samas kui 10 aastat tagasi oli see privileeg. Uurimistöö referatiivses osas annan ülevaate YFU ajaloost, põhjustest vahetusaastale minemiseks, üldinformatsiooni nii YFU programmi kui ka vahetusaasta kulgemise kohta. Töö empiirilises osas on kirjutatud uurimismeetoditest, vahetusõpilaste arvukusest, elukohast, vahetusperes olevate liikmete arvust, väärtushinnangute muutumisest, põhjustest, miks antud õpilased vahetusaastale läksid ja vahetusaasta kasulikkusest tulevikus. Töö eesmärkideks olid - uurida vahetusaasta positiivseid mõjusid õpilase tulevikule; uurida peamiseid põhjusi, miks minnakse vahetusaastale; uurida, kuidas muutub õpilane vahetusaasta jooksul; uurida, millised oskused arenevad vahetusaasta käigus kõige enam.
Vesi - imeline aine (uurimistöö) 
Autor:Imre-Ingmar lehtoja
klass:8.kl
juhendaja:Pille Pärn
aasta:2015
Töö eesmärgiks oli uurida vee koostist ja teada saada, mida vesi tegelikultsisaldab. Töö teostamiseks vajalikus katses pidin uurima erinevate joogivete ainete sisaldust. Selleks panin erinevad joogiveed aurustuma ja uurisin, mis peale vee aurustumist katseklaasi alles jääb. Katsest selgus, et kõige rohkem erinevaid mineraale ja soolasid oli Häädemeeste ja Värska mineraalvees ja kõige vähem oli neid Eviani vees.
Vidoe loomine ekstreemkaameraga (praktiline töö) 
Autor:Rait mattias salvan
klass:8.kl
juhendaja:Avar Pentel
aasta:2015
Töö eesmärgiks seadsin teha filmi, millel on suur rõhk ekstreemsel kaameratööl. Kasutasin selleks GOPro ekstreemkaamerat. Filmimist alustasin 2014.a aprillis. Filmisin oma suviseid ja talviseid seiklusi rattal, lumelaual, purjekal. hiljem monteerisin ja helindasin klipid filmiks. Oli põnev töö.
Võistlusrobotite ehitamine ja programmeerimine (praktiline töö) 
Autor:Kalvi Lait, Ranno Vaarikmäe
klass:12.kl
juhendaja:Avar Pentel
aasta:2015
Töö eesmärgiks oli ehitada kaks robotit, mis vastaksid erinevate robootika võistluste nõuetele. Eesmärgiks võtsime ehitada ühe sumoroboti, mis oma parameetrite poolest sobiks Lego sumo võistluse nõuetega ja ühe labürindis orienteeruva roboti, mis läbiks selle ette antud labürindi võimalikult kiire ajaga.
Õpilasfirma "Montres" (praktiline töö) 
Autor:Keiu Lindeburg, Helen Marie Niine
klass:8.kl
juhendaja:Marge Rõõmus
aasta:2015
Õpilasfirma on üks osa Junior Achievement majandusõpetuse programmist.Firma töö eesmärkideks seadsime: omandada äritegevuse põhimõtteid praktilise töö käigus; arendada meeskonnatöö oskusi; suurendada oma konkrentsivõimet hilisemal tööturul; arendada loovust ja käelisi oskusi; julgustada teisi inimesi oma ideid teostama; luua ja teostada toimiv õpilasfirma. Hakkasime valmistama ja müüma kellasid.
Arvutiprotsessori klokkimine (uurimistöö) 
Autor:Oliver Piiskop
klass:11.kl
juhendaja:Avar Pentel
aasta:2014
Usun, et inimene, kes pole varem klokkimisest midagi kuulnud, saab selles uurimustöös aru, millega tegu. Katsete tulemused olid sarnased ootustele töö algul. Testide teostamine läks sujuvalt, ilma tehniliste probleemideta ning saadud tulemuste põhjal saaksin tõsta arvuti jõudlust edaspidiseks. Neljast tehtud katsest loen täielikult õnnestunuks ühte. Eeliseks teiste katsete ees osutus madal CPU temperatuur ja parem jõudlus, mis on originaalsest 12,5% kõrgem. Vaevalt et kunagi protsessori koormus 100%-ni ulatub, seda lootes võib loota, et igapäevaste toimetuste tegemisel tekitavad valitud seaded vähem võimalikke temperatuurist ja pingest tingitud ebastabiilsusi.
Emakeelenädal (praktiline töö) 
Autor:Beatrice Peetsalu, Eliise Tamme, Kirsika Liiva
klass:8.kl
juhendaja:Maie Marks
aasta:2014
Töö eesmärgiks oli korraldada midagi uut ja huvitavat, samas ka õpetlikku. Samas oli eesmärgiks ka ise teada saada ja uusi kogemusi omandada.
Intervjuu Ib Lambiga (prktiline töö) 
Autor:Marten Jõeäär
klass:8.kl
juhendaja:Merike Lepsalu
aasta:2014
Töö eesmärgiks oli saada võimalikult rohkem teada õpetaja Ib Lambi kohta. see sai täidetud. Sain selliseid asju teada, mida ma poleks uskunudki - näiteks seda, et ta on tegelenud kunagi suuasahüppega.
Intervjuu Laine Laanemaaga (praktiline töö) 
Autor:Robert Johannes Sarap
klass:8.kl
juhendaja:Merike Lepsalu
aasta:2014
Töö eesmärk oli teha Laine Laanemaaga inervjuu, mis annaks ülevaate tema elust, kuidas ta Toila kooliõpetajaks sattus ja kuidas ta tööaastad Toilas möödusid.
Keeleõppemäng DAST (praktilne töö) 
Autor:Kelly Peetsalu
klass:8.kl
juhendaja:Anu Pungas
aasta:2014
Selles praktilises töös õppisin ma tegema lauamängu ja töö käigus sain ise ka natukene targemaks. Kõige raskem tundus piltide passitamine alusele ja tähtpäevade otsimine. Mulle meeldis, et kui me katsetasime mu mängu, siis need õpilased, kes olid seda mänginud, jäid seda mängu edasi jälgima kui mängisid teised õpilased.
Keeleõppemäng LADDER (praktiline töö) 
Autor:Alo Pungas
klass:8.kl
juhendaja:Anu Pungas
aasta:2014
Valisin selle teema, sest soovisin teha midagi praktilist. Keeleõppemängu puhul oli võimalus mõelda välja niisugune mäng, mille valmistamisel saaks ise puutööoskusi kasutada. Mäng on mõeldud 5.ja 6.klassile. Kõige raskem oli mänguklotside tegemine. Kõige kergem oi mängulauaga tegelemine.
Koolivägivald Toila Gümnaasiumis (uurimistöö) 
Autor:Kelli Oja, Indra Mehine
klass:11.kl
juhendaja:Gerli Paumets
aasta:2014
Uurimitöö eesmärk oli välja selgitada, kas ja kui palju esineb Toila Gümnaasiumis koolivägivalda, millised vägivallal liigid esinevad, mis on kiusamise põhjused ja mida on kiusamise vastu ette võetud. Selleks viidi läbi küsimustik, mis koosnes 50 küsimusest. Analüüsi käigus selgus, et enamus õpilastest on tunda saanud koolivägivalda, kui ollakse selle suhtes tähelepanelikud ja kiusatavale minnakse appi.
Longboardi ehitus (praktiline töö) 
Autor:Eva Sandra Uustal
klass:11.kl
juhendaja:Meelis Merilai
aasta:2014
Longboardiks loetakse rula, mille pikkus on enam kui 88 cm. Tema eelised võrreldes rulaga on stabiilsemad sõiduomaadused, miinuseks väiksem trikkide tegemise võimalus. Longboardi puhul on oluline selle kuju, sõiduomadused ja disain. Töö teoreetilises osast saadud teadmisi kasutan longboardi valmistamisel. Enne lõpliku longboardi valmistamist teen rakise ja prototüübi.Töös on kirjeldatud kõik longboardi ehitusega seotud tööprotsessid ja illustreeritud need rohkete fotodega. Rakise, prototüübi ja longboardi ehituseks kulus aega üle 3 kuu, kuid lõpptulemusena said soovitud eesmärgid täidetud.
Lumenädal algklassidele (praktiline töö)  
Autor:Elise Jalonene, Germo Ojarand, Lilian Männi
klass:8.kl
juhendaja:Pille Pärn
aasta:2014
Valisime oma loovtööks ürituse, milleks oli LUMENÄDAL, ja see oli mõeldud algklassidele. Eesmärgiks oli ühendada õppimine ja lõbu.
Maastikumäng 4.-7.kl õpilastele (praktiline töö) 
Autor:Martin Budanov, Meriliis Merirand, Lenne Lotta Põdra, Kristina Oja
klass:8.kl
juhendaja:Maarika Raja
aasta:2014
Ülesande valimisel lähutsime seest, mis meeldiks meile, kui me seda rada läbisime. Üritasime kogu aeg mõelda nagu osalejad, et näha, mis oleks vaja teha paremini ja kuidas oleks selgitused arusaadavamad ning, et kellelgi ei oleks igav.
Müratase Toila Gümnaasiumi ainetundides (uurimistöö) 
Autor:Kaur Koppel, Anti Jalonen
klass:11.kl
juhendaja:Avar Pentel
aasta:2014
Uurimistöö eesmärgiks oli mõõta Toila Gümnaasiumi tundide lärmakust, et selgitada välja, kuidas tunni müra on seotud erinevate faktoritega. uurimiseks mõõtsime detsibelle erinevates klassides erinevatel päevadel ning küsitluses uurisime õpilaste arvamust tundide müratasemete ja huvitavuse kohta. Analüüsisime andmeid kirjeldava statistika meetodiga, korrelatsioonimaatriksi ja klasteranalüüsiga. Tulemusena selgus, et müratase sõltub nii õpilaste vanusest, õpetajast kui ka tunni teemast. Selgus, et üldjuhul nooremad õpilased tekitavad rohkem lärmi, kuid on selge seos ka õpetaja ja müra suuruse vahel. Samade õpetajate tundide müratasemete kõikumistes esineb ka üllatavaid sarnasusi.Küsitlusest selgunud subjektiivse hinnangu ja tunni tegeliku mürataseme vahel oli oluline korrealtsioon. Samas ei peetud alati mürataset häirivaks faktoriks. Huvitavamaks peetud tundide mürataset peeti tegelikust madalamaks ja igavaks peeti tunde, kus müratase ei kõikunud.
Päkapikunädal (praktiline töö) 
Autor:Airiin Abel, Evely East, Karin k´Kauvärk, Kristina Gukk
klass:8.kl
juhendaja:Maire Aul
aasta:2014
Soovisime teha algklasiõpilastele midagi vahvat ja see mis tehtud sai, meeldis neile.
Spikerdamisest Toila Gõmnaasiumi näitel (uurimistöö) 
Autor:Monika Lõuna
klass:11.kl
juhendaja:Katrin Pentel
aasta:2014
Töö eesmärgiks oli välja selgitada spikerdamisega seotud olukorda Toila Gümnaasiumis ja seda, millistes ainetes, miks ja kui tihtiõpilased spikerdavad, kuidas õpilased spikerdavad ja kuidas nad spikerdamisse suhtuvad. Samuti oli eesmärgiks otsida seoseid. Selle kõige väljaselgitamiseks viidi läbi elektrooniline küsitlus. tulemusi analüüsiti kirjeldava statistika ja korrelatsioonide leidmise abil.
Tervislik toitumine (uurimistöö) 
Autor:Rudolf Aleksander Rooden, Henri Tokman
klass:8.kl
juhendaja:Anne Aia
aasta:2014
Uuurimistöös osales 69 õpilast ja 52 lapsevanemat. UUringust saime teada, et enamus meie koli õpilastest toitub tervislikult ning õpilaste vastused kattuvad lastevanemate vastustega.
Toila Gümnaasiumi Televisioon (praktiline töö) 
Autor:Kati Markus, Liina Murd
klass:11,kl
juhendaja:Avar Pentel
aasta:2014
Praktiliseks tööks oli Toila Gümnaasiumi televisiooni saadete tegemine. Saated olid mõeldud eelkõige meie kooli õpilastele kui ka õpetajatele ja lastevanematele. Saadete valmimiseks tuli tegelda saadete kavandamisega, intervjueerimise ja saatejuhtide leidmisega, filmimise ja monteerimisega.Töö kaigus valmis 6 saadet. Neid saab kooli kodulehelt vaadata.
Unenägude seos reaalsusega (uurimistöö) 
Autor:Inge Jegorenkov
klass:11.kl
juhendaja:Külli Guljavin
aasta:2014
Oma uurimitöös tahtsin välja selgitada, missugused on tänapäeva inimeste hoiakud, uskumused unenägude teemal ning mille poolest inimeste unenäod erinevad ja sarnanevad ning kuidas on see seotud nende suhtumisega unenägudesse. viisin läbi küsitluse koolis 7.-112.kl õpilastega ja interneti keskkonnas. Töö on jaotatud neljaks osaks. Esimeses osas annan kirjnduse põhjal ülevaate sellest, kuidas on ajaloos unenägudesse suhtutud, millisel moel on unenägusid püütud eri aegadel uurida ja kuhu ollakse välja jõutud tänapäeval. See taustainfo võimaldab paremini võrrelda, millega sarnaneb minu poolt uuritud inimeste suhtumine. Teises osas kirjaldan uurimises kasutatud meetodeid, tutvustan valimit, andmete eeltöötlust ja analüüsimeetodit. Kolmandas osas tutvustan uurimuse ja neljandas osas arutlen nende tulemuste üle, võrdlen neid esimeses osas kirjeldatud suhtumistega ja arutlen selle üle, miks need tulemsed just sellised on.
VolksWagen Golf Mk2 uuenduskuur (praktiline töö) 
Autor:Gerton Korsten
klass:11.kl
juhendaja:Anne Aia
aasta:2014
Käesoleva töö käigus on tehtud ühe aasta jooksul autole Volkswagen Golf Mk2 remont. Teostatud on järgmised tööd: mootori kapitaalremont, jõuülekandes mõnede osade väljavahetamine, salongi ja interjööri puhastamine, parandamine ja osade välja vahetamine, muusikasüsteemi ehitamine ja pidurdussüsteemi uuendamine.
Ülevaade Olav Vallimäe elust ja tööst (praktiline töö) 
Autor:Külli Kimsto
klass:11.kl
juhendaja:Merike Lepsalu
aasta:2014
Minu koostatud praktiline töö seisneb ühe Toila kooliga pikka aega seotud inimese elust ja tööaastatest ülevaate tegemises. Olav Vallimäe sai valitud seetõttu, et tegu on kohaliku valla väga tuntud ja teeneka mehega. Ta on olnud pikka aega Toilas koolidirektor ning kooli juurdeehitise eestvedaja.Lähtusin peamiselt Intervjuust ja nendest tema isiklikest dokumentidest ning fotoalbumitest, mis ta minu kätte usalda.
12.klassi lõpukell (loovtöö) 
Autor:Heiti Oja
klass:8
juhendaja:Mare Karjuhin
aasta:2013
Kooli ühe traditsioonilisema ürituse korraldamine loovtööna. Töö algas koostöös juhendajaga, kus räägiti, kuidas seda üritust on varem tehtud. Selle põhjal sai koostatud esialgne kavand, mis töö käigus muutus kord korralt paremaks. kõige suuremaks väljakutseks oli meeskonna leidmine, neile ülesannete jagamaine ning lõpuks ülekoolilise ürituse sujuv korraldamine.
Elektroonilise muusika loomise keerukus (praktiline töö) 
Autor:Ragnar Pärnamäe
klass:12
juhendaja:Avar Pentel
aasta:2013
Uurimistöö teema valik sai alguse sellest, et soovisin katsetada end muusiku rollis. Soovisin testida elekronmuusika loomise keerukust. Tahtsin oma mõtteid ja emotsioone muusikasse panna, eksperimenteerida helidisainiga. Valisin sellise teema, millega inimesed ei tundu piisavalt kursis olevat. Uurimistöö eesmärgiks oli : 1) inimeste teadlikkuse suurendamine elektronmuusika loomisest; 2) elektronmuusika helipala valmistamine; 3) isikliku kogemuse saamine heliteose loomisest ning selle kogemuse jagamine enesereflektsiooni ja eneseanalüüsi kaudu; 4) loodus heliteose esitamine.
Elu areng maal - õppematerjal 4.-9.klassidele (loovtöö) 
Autor:Alina Smirnova
klass:8
juhendaja:Anne Sternhof
aasta:2013
Töö eesmärgiks oli koostada õppematerjal Maa elustiku ajaloolise arengu kohta. Õppematerjal on koostatud loodusõpetuse, bioloogia ja geograafia tundideks, evolutsiooni teema illustreeriva materjalina. Käsitletud on 6 ajastut, neile iseloomulikku kliimat ja elustikku. Töö tulemusena valmis värviline plakat 93cm x 73cm, millel on kujutatud 6 ajastu elustikku. Peamiseks raskuseks selle töö juures oli materjali leidmine ja selle tõlkimine.
Elutöö Toila koolis (loovtöö) 
Autor:Fred-Georg Pääro
klass:8
juhendaja:Merike Lepsalu
aasta:2013
Töö eesmärgiks oli koostada pikem ning täpsem ülevaade Toila Gümnaasiumi kauaaegse õpetaja Inna Toovise elust ja tööst. Meetodina kasutati intervjuud etteantud küsimustiku alusel. Töö tulemusena valmis kooli staažikast õpetajast mapp ning sellega pandi alus koolis pikka aega töötanud õpetajate arhiivikogu loomisele.
Ganzfeldi eksperiment telepaatia võimalikkuse kohta (uurimistöö) 
Autor:Keiu Simm, Kristjan Vene
klass:12
juhendaja:Avar Pentel
aasta:2013
Käesoleva uurimistöö eesmärk oli leida täiendavaid tõendeid telepaatia olemasolu kohta. Selleks viidi läbi Ganzfeldi korduseksperiment, mis näeb ette kahe katsealuse vahel tehtavat eksperimenti, mille käigus üks katsealune üritab teisele katsealusele, kes viibib ganzfeldi seisundis, mõtete kaudu mingit pilti saata. Ganzfeldi seisundiks nimetatakse sellist seisundit, mil katsealuse tavalised sensoorsed sisendid (nägemine ja kuulmine) on kunstlikult piiratud ning aju püüab sensoorsete sisendite puudumist muul moel kompenseerida, kutsudes esile nägemusi. Varasemad eksperimendid on andnud põhjust uskuda, et telepaatia eksisteerib ning seda kinnitasid ka meie tulemused. Meie katsete tulemused ületasid juhusliku tulemuse positiivsete katsete protsendi (25%)20,5 protsendipunkti võrra, seega saime tulemuseks 45,5% õnnestunud katseid kogu katsete koguarvust. Uurimistöö tulemused näitavad, et mõttes saadetud piltide ja äraarvatud piltide vahel olev seos on oluliselt suurem sellest, mida võiks oodata juhusliku kokkulangevuse tulemusena.
Kooliöö 23.veebruaril 2013 (loovtöö) 
Autor:Aadi Tepper, Andreas Astok, Diana Ziltsova, Karl Sarap
klass:7-8
juhendaja:Stella Müsler
aasta:2013
Loovtöö algne idee tuli Merle Harjo ja ansambel "Spetcher" projektist "V.A.N.K. musikaalseks", mille taotluses oli kirjas, et üheks projekti väljundiks on ansambli poolt korraldamine suuremale kuulajaskonnale. Valisime esinemise kohaks kooliöö 23.veebruaril. Töö käigus eesmärk laienes ning võtsime korraldada Kooliöö 23.veebruari õhtu, kus astusime üles ka kontserdiga. Läbi selle loovtöö saime rohkem teada ka autorikaitsest. Kooliöö üritused said liikmete vahel ära jagatud. Loovtöö kirjalikus osas kirjeldab iga liige oma ülesandeid ning analüüsib nende täitmist.
Lihavõttenädal (loovtöö) 
Autor:Karmel Markov, Getter Marii Kalvik, Alice Taalberg, Elisabeth Purga
klass:8
juhendaja:Maire Aul
aasta:2013
Lihavõttenädala üritused olid mõeldud 1.kooliastme õpilastele.Igaks nädalapäevaks olid planeeritud erinevad üritused (esmaspäeval - näidend ja viktoriin; teisipäeval - kaartide meisterdamine ja luuletuste lugemine; kolmapäeval - mängude päev; neljapäev - munade kaunistamine), nädala lõpus tehti kokkuvõtted ja jagati auhindu. Kui järgmisel aastal peaks ka keegi seda üritust korraldama, siis nõuanne neile - väike saal jääb mängude korraldamiseks kitsaks! Positiivne oli seda loovtööd tehes see, et väikesed lapsed olid õhinaga asja juures ja me ise saime juurde teadmisi antud tähtpäeva kohta.
Nukumaailm (loovtöö) 
Autor: Helerin Kroon, Annika Palmi, Joana Taalberg
klass:8
juhendaja:Marge Rõõmus
aasta:2013
Töö eesmärgiks oli valmistada nukud ja neile riidekomplektid, hiljem seda esitada moeetendusena. Töö algas nuku lõigete konstrueerimise, väljalõikamise ja kokkuõmblemisega. Töö käigus valmistasime ka nuku õmblemise tööjuhendi, mis jääb klassi noorematele õpilastele kasutamiseks. Töös oli kõige raskem käte ja jalgade valmistamine, kuna paarid pidid saama ühesuurused. Kõik detailid olid üsna väikesed ja seetõttu oli töö aeganõudev. kõige meeldivam töö oli näo jumestamine. Näo jumestamine ja juuste kinnitamine oli nagu nukule hinge andmine Lisaks nukkudele valmisid nukkudele ka erinevad rõivakomplektid. Töö kirjalikku ossa on lisatud kõik tööjuhendid ning kavandid.
Riigieksamite tulemuste trendid ja ennustusvõimalused Toila Gümnaasiumi näitel (uurimistöö) 
Autor:Tõnis Park, Maarja Soomer
klass:12
juhendaja:Avar Pentel
aasta:2013
Uurimistöö eesmärgiks oli välja tuua TG riigieksamite tulemuste trende aastate jooksul ning leida riigieksami tulemuste seoseid varasemate õpingutega. Trendide väljatoomiseks kasutasime üldistava statistika meetodeid ja esitasime TG 10 viimase aasta riigieksamite tulemused histogrammina. Riigieksamite ja varasemate õpingute seoste uurimiseks kasutasime lineaarse regressiooni meetodit, et luua iga riigieksami ennustamiseks mudel, mis sisendandmetena kasutab õpilase varasemate õpingute hindeid
Spordipäev 1.-5.klassile (loovtöö) 
Autor:Urmas Tuzberg, Raigo Tarassov, Taavi Edala, Kaimar Kiisel, Vladislav Vassiljev
klass:8
juhendaja:Maarika Raja
aasta:2013
Teema valikul osutus oluliseks see, et ka autoritele endile meeldib sporti teha. eesmärgiks oli korraldada kooli noorematele õpilastele spordipäev, mis oleks huvitav ja jääks neile meelde. Ürituse korraldamist alustati juba 5 kuud kuud varem, kus jagati ära ülesanded. Kõik said oma ülesannetega hästi hakkama ja spordipäev läks kenasti (kui välja arvata saapaviskel tekkinud järjekorraga, aga see sai ka töö käigus kiire lahenduse). Ürituse eesmärk sai täidetud - õpilastele oli see huvitav ja natuke ka lõbus. lisaboonusena tõi juhendaja välja fakti, et nendel spordialadel ( saapavise, kotijooks, rõngavise, slaalom jalgpalliga) võitsid just need õpilased, kes traditsioonilistel spordialadel ei võida:
Toila Gümnaasiumi kolmanda kooliastme õpilaste matemaatilised oskused (praktiline töö) 
Autor:Kaarel Koppel, Leonid Rõssenkov
klass:12
juhendaja:Inna Toovis, Avar Pentel
aasta:2013
Käesoleva uurimistöö eesmärgiks oli välja selgitada, milliste raskustega puutuvad kokku TG õpilased matemaatikaülesannete lahendamisel ning koostada selle põhjal abistav veebipõhine materjal. Viisime õpilaste ja õpetajate seas läbi küsitluse, valmistasime õpilastele kontrollülesanded. Saime teada, millised on enam raskusi valmistavad teemad ning, mis võib olla selle põhjuseks. Küsitluste tulemuste põhjal valmistasime veebipõhise abimaterjali, mis aitavad õpilastel keerukamaid teemasid omandada.
Toila Gümnaasiumi õpilaste treenituse tase ja suhtumine sporti kui tervislikku eluviisi (uurimistöö) 
Autor:Sandra Schmidt
klass:12
juhendaja:Anne Aia
aasta:2013
Töö eesmärk oli teada saada TG 9.-12.klassi õpilaste treenituse tasemest. Selgus, et gümnasistid on üha rohkem hakanud enda eest hoolitsema - tegelema spordiga - nad treenivad teadlikult.samuti selgus, et enamik vastajatest toituvad korrapäraselt, tervislikult ja nad söövad iga päev puu- ja köögivilju. Selgus, et TG noored on igati ambitsioonikad ja hakkajad noored, kes tahavad endale paremat ja tervislikumat elu ning tegutsevad teadlikult selle nimel.
Õpilaste uute teadmiste konstrueerimise kategooriad fotograafia näitel (uurimus) 
Autor:Kevin oja
klass:11
juhendaja:Avar Pentel
aasta:2013
Uurimistöö eesmärk oli kaardistada ja kategoriseerida Toila Gümnaasiumi õpilaste teadmisi ja arvamusi fotograafiast ja suhtumist sellesse. Tegemist on fenomonoloofilise uurimusega, mille eesmärgiks oli leida inimeste erinevaid suhtumiste viise. Uurimistöö põhineb 35 õpilasega tehtud intervjuudel. Selgus, et Toila Gümnaasiumi õpilased ei tea fotograafiast palju. Samas suutsid nad loogikat ja varasemaid teadmisi kasutades mitmeid vastuseid vähemalt osaliselt tuletada. Intervjuu tulemused kvantifitseeriti ja kasutades klasteranalüüsi meetodit moodustati küsitletute kategooriad. Uuringu tulemusena selgus, et õpilased jagunevad oma teadmiste, suhtumise ning teadmiste tuletamise viiside järgi kuueks erinevaks kategooriaks, mida saab iseloomustada järgmiste nimedega: loomingulised-loogikud, füüsikud, huvilised-loogikud, keemikud, kained-loogikud ja ebaloomingulised-huvilised.
Toila Gümnaasiumi Õpilaste saavutused aastatel 2002-2012 (uurismistöö) 
Autor:Liisu Simm
klass:12
juhendaja:Inna Toovis
aasta:2012
Töö eesmärk oli koostada kokkuvõttev ülevaade Toila Gümnaasiumi õpilaste saavutustest 2002-2012 aastatel. Töös analüüsiti õpilaste saavutusi kolmest aspektist: 1) ülevaade antud õppeaasta lõikes; 2) tüdrukute ja poiste erinevatel konkurssidel osalemise võrdlemine ja 3) antud õppeaastal parimate õpilaste väljaselgitamine. Analüüsist selgus, et aastate lõikes on kõige rohkem spordialaseid saavutusi, mida oli ka arvata, kuna spordiüritusi oli teistest konkurssidest igal aastal oluliselt rohkem. Tüdrukute ja poiste analüüsist selgus, et tüdrukud on need, kes on aktiivsemad nii spordiüritustel, aineolümpiaadidel ja muudel konkurssidel.
Klassikalise muusika kuulamise ja musitseerimise osast muusikatundides Toila ja Jõhvi 10.-12.klassi noorte pilgu läbi (uurimistöö) 
Autor:Harri Oks
klass:12
juhendaja:Stella Müsler
aasta:2011
Töö autor valis teema, mis on üha enam huvi pakkumas kogu maailmas. Olgu siin ära toodud kasvõi 12.mail 2011 a. Cambridge Unionis toimunud debatt teemal "House (siin muusikastiilina) on veendunud, et klassikaline muusika ei ole oluline tänapäeva noortele", kus astusid üles väite vastased Stephen Fry, Ivan Hewett - Daily Telegraph juhtiv muusikakriitik ja Hugo Hicson - filosoofia üliõpilane Gonville & Kaius Kolledžist. Töö autor tutvus vastavate materjalidega. Koostas ja viis läbi küsitluse Toila ja Jõgvi gümnaasiuminoorte seas. Uurimistöö tulemused annavad aimu noorte suhtumise hetkeolukorrast klassikalise muusika kuulamisse ja praktilisse musitseerimisse muusikatundides.
Sugulisel teel levivad haigused (praktiline uurimistöö) 
Autor:Eleri Birk, Käde Kangur
klass:12
juhendaja:Anne Sternhof
aasta:2011
Töö käigus valmis 17 leheküljeline kirjalik osa, milles kirjeldatakse muu hulgas ka suguhaiguste levikut ja tüsistusi, ning õppefilm DVD-l. Õppefilm on kolme osaline: esimeses osas on ühe HIV-viirusega nakatanu jutustus; teises osas räägib nakkushaiguste arst-resident AIDSist ja HIV-st; kolmandas osas antakse informatsiooni Ida-Virumaa Noorte Nõustamiskeskuse tööst.
Klassikaline muusika tänapäeva noorte elus Toila G ja Jõhvi G 10. ja 11.kl näitel (uurimistöö) 
Autor:Harri Oks
klass:12.kl
juhendaja:Stella Müsler
aasta:2009
Uurimistöö eesmärgiks on välja selgitada eakaaslaste suhtumine klassikalisse muusikasse TG ja JG 10. ja 11.klasside näitel ning saada vastus küsimusele, kas klassikalise muusika tänapäevastamine suurendaks selle kuulatavust ja populaarsust noorte seas. Töö autor püstitab uurimuse läbiviimiseks väite, et tänapäeva noorte seas ei ole klassikaline muusika populaarne ning selle kaasaegsemaks muutmine võiks suurendada klassikalise muusika kuulatavvust gümnaasiumiealiste noorte seas. Uurimistöö koosneb kahest osast: teoreetiline osa klassikalise muusika mõjust inimestele ja uurimus.
Toila kool 1841 - 2009 
Autor:Eleri Birk, Anneli Marks, Kristel Oja, Birgit Pung, Kaur Pungas
klass:11.kl
juhendaja:Signe Ilmjärv, Ülo Lind
aasta:2009
Töö sisaldab ülevaadet Toila kooli ajaloost, nii majast, õpilastest, õpetajatest kui ka direktoritest. Töö koostamisel on toetatud erinevatele ajaloolistele raamatutele, kooliarhiivi kroonikatele, internetimaterjalidele ning õpetajate ja direktorite mälestustele.
Naistegelased Paulo Coelho loomingus 
Autor:Merilin Marks
klass:12.kl
juhendaja:Maie Marks
aasta:2006
Töö eesmärgiks on välja uurida, millistena kujutab Paulo Coelho oma teostes naispeategelasi, kas neil on ühiseid jooni ja kui jah, siis millised need on. Uurimistöö on koostatud teoste " Istusein Piedra jõe kaldal ja nutsin", "Veronika otsustas surra" ja "Zahir" põhjal. Meetodina on kasutatud narratoloogiat kui kirjanduse uurimismeetodit. Uurimus koosneb kolmest osast: 1.osas tutvustab uurimistöö autor narratoloogia tegelaskäsitlust kui uurimise alust; 2. osasrakendab antud meetodit konkreetsete tegelaste puhul; 3.osas püüab leida võrdluses tegelaste ühis- ja erijooni.
Ellen Niidu luule 
Autor:Ester Nõmme
klass:12.kl
juhendaja:Maie Marks
aasta:2002
Töös on uuritud Ellen Niidu luulet, mis mõeldud eelkõige täiskasvanutele (5 luulekogu). Luuletusi on käsitletud valdkonniti ja välja on toodud poetessi luule olemus töö autori silmade läbi.
Impressionismi ja postimpressionismi tuntumaid esindajaid 
Autor:Marilin Ojasaar
klass:12.kl
juhendaja:Laine Laanemaa
aasta:2002
Uurimistöös on tehtud ülevaade impressionismist ning selle esindajatest. Kui töö autor algselt arvas, et Debussy ja Monet on need, kellest rohkem huvituda, siis töö käigus tekkisid juurde uued kunstnikud, kelle kohta juurde uurida.
Instrumentaal- ja vokaalansamblid Toila vallas 
Autor:Janno Meldre
klass:12.kl
juhendaja:Stella Müsler
aasta:2002
Töö eesmärk oli uurida Voka ja Toila kultuurielu, seda korraldavaid ühinguid, vokaal- ja instrumentaalansambleid ja seda, millised sündmused on toimunud selles vallas aastatel 1998-2001.
Leili Pure looming 
Autor:Kätlin Pihlak
klass:12.kl
juhendaja:Laine Laanemaa
aasta:2002
Uurimus sisaldab Leili Pure elulugu, tähtsamaid näituseid ning arvamusi tema loomingust. Töö on valminud kunstniku enda abiga.
Maalitehnikaid 
Autor:Anneli Arge
klass:12.kl
juhendaja:Laine Laanemaa
aasta:2002
Töös on uuritud erinevaid maalimisviise ja on soovitud leida seoseid maalimisviis ja tunnete vahel ka siis kui tegemist pole kunstnikuga.
Mosaiigi valmistamise võimalusi algklassi tundides 
Autor:Elen Valge
klass:12.kl
juhendaja:Laine Laanemaa
aasta:2002
Uurimistöös käsitleti mosaiigi valmistamise võimalusi koolis. Katsed, mis viid läbi autori poolt, täitsid üldiselt oma eesmärgi. Autor püüdis leida ja kasutada uusi materjale mosaiigis.
Pilli- ja laulukooride tegevusest Virumaal 
Autor:Reimo Juursalu
klass:12.kl
juhendaja:Stella Müsler
aasta:2002
Uurimistöös on välja toodud virulaste tegemisi pidustusi koorielus. Lähemalt on uuritud Toila kooride asustamist ja tegutsemist. Põhjalikumalt on töö autor uurinud Toila pasunakoorist.
Toila arhitektuurilised vaatamisväärsused 
Autor:Merili Põvvat
klass:12.klass
juhendaja:Laine Laanemaa
aasta:2002
Töö eesmärk oli uurida kolme hoone ajalugu - Oru loss, Eesti esimene teatrimaja ja Pühajõe kirik.
30.-40.aastate noor põlvkond Jaan Krossi loomingus 
Autor:Merke Äri
klass:12.kl
juhendaja:Maie Marks
aasta:1999
Uuringus on autor teinud ülevaate Jaan Krossi teoste "Mesmeri ring", "Silmade avanemise päev", "Väljakaevamised" ja "Wikmani poisid" põhjal. On andnud emotsionaalse hinnangu sellele, mida teoseid lugedes tundis.
Armastus A.H.Tammsaare "Tões ja õiguses" 
Autor:Krista Männi
klass:12.kl
juhendaja:Maie Marks
aasta:1999
Uurimistöö tegemiseks kasutas autor romaani esimest ja viiendat köidet. Neid raamatuid ühendab üks ja sama tegevuskoht ning avaköite probleemide uus esiletõus viiendas köites.
Armastus ja vihkamine Charlotte ja Emily Bronté romaanides "Vihurimäe" ja "Jane Eyre" 
Autor:Kerstin kesler
klass:12.kl
juhendaja:Maie Marks
aasta:1999
Uurimistöös on käsitletud armastuse ja vihkamise teemat õdede Charlotte ja Emily Bronté romaanides. Töös on kasutatud tsitaate romaanidest "Vihurimäe" ja "Jane Eyre".
Inimestevahelised suhted A.Valtoni novellides 
Autor:Piret Pokkinen
klass:12.kl
juhendaja:Maie Marks
aasta:1999
Uurimistöös käsitleb autor inimestevahelisi suhteid läbi kogumike " Sõnumitooja", "Rännak giidi saatel" ning "Valitud teosed 1,2" põhjal.
Naised Emil Zola loomingus 
Autor:Annika Sammel
klass:12.kl
juhendaja:Maie Marks
aasta:1999
Referaat teoste "Therese Raquin", "Nana" ja "Daamide õnn" põhjal.
Sõprus ja armastus E.M. Remargue'i teostes 
Autor:Helina Mänd
klass:12.kl
juhendaja:Maie Marks
aasta:1999
Uurimistöös on keskendatud sõpruse ja armastuse teemadele Erich Maria Remargue'i teostes - "Läänerindel muutusteta", "Kolm sõpra", "Armasta oma ligimest", "Taeval ei ole soosikuid" ning " Lissaboni öö".
Toila Gümnaasiumi kodulehekülg 
Autor:Helina Mänd
klass:12.kl
juhendaja:Andres Paju
aasta:1999
Uurimistöö eesmärgiks on kujundada Toila Gümnaasiumile kodulehekülg. Kodulehekülg on loodud sellise arvestusega, et seda saab järgnevatel aastatel täiendada. Näiteks on võimalik sisestada õpilaste nimekirju, õpilaste huvitegevust, kontaktandmeid ning on võimalik lisada ja õpetaja lehekülg. Ka võib lisada kooli tutvustavat materjali ja fotosid. Töö tegemisel on kasutatud arvutiprogramme Microsoft Word 98 ja Windows Explorerit.
Toila Gümnaasiumi kodulehekülg 
Autor:Karel Niine
klass:12.kl
juhendaja:Maarika Raja
aasta:1999
Uurimistöö eesmärgiks oli luua Toila Gümnaasiumile oma kodulehekülg, millega on võimalik reklaamida om kooli Internetis. Kodulehekülg on loodud lihtsa ja kiiresti kohalelaaditava graafikaga. Lehekülg on ka sellise arvestusega, et seda oleks lihtne järgnevatel aastatel täiendada. Töö tegemisel on kasutatud arvutiprogramme Microsoft FontPage 98, Cutemap, Adobe Photoshop ja Notepad.
Toila Gümnaasiumi kodulehekülg 
Autor:Kerstin Kesler
klass:12.kl
juhendaja:Andres Paju
aasta:1999
Uurimistöö eesmärgiks oli kujundada Toila Gümnaasiumile oma kodulehekülg. Sellel koduleheküljel on kajastatud kooli ja Toila ajalugu, antud on ka ülevaade õpetajatest, õpilastest ja traditsioonidest. Kodulehekülg on järgnevatel aastatel täiendatav. Töö tegemisel on kasutatud Microsoft Word 98 ja Windows Explorerit.
Virve Osila luule 
Autor:Lea Steinfeldt
klass:12.kl
juhendaja:Maie Marks
aasta:1999
Referaat Virve Osila loomingust.
Väikeõttevõtte ehitustööde eelarve arvutuskeskkond 
Autor:Lauri Lõo
klass:12.kl
juhendaja:Andres Paju
aasta:1998
Töö eesmärgiks on luua arvutisse ka praktikas töötav eelarve arvutuskeskkond, mis oleks kasutaja-sõbralik, kuid samas sisaldaks ka tööde nimekirja, ühikuid vastava eelarve juurde kuuluvat lepingut ja vastuvõtuakti. Tööks on kasutatud arvutiprogramme MS Exelit.
Õpilaste andmebaas 
Autor:Katre Peets
klass:12.kl
juhendaja:Andres Paju
aasta:1998
Uurimistöö eesmärgiks on koolisüsteemis kasutatava andmebaasi loomine, õpilaste ja nende vanemate andmete säilitamine ja kiire leidmine. Andmebaas peaks olema mõeldud kasutamiseks ja täiendamiseks kooli sekretärile ja õpetajatele. Õpilaste andmebaasi loomisel peaks arvestama järgmisi nõudeid: 1) andmebaas peab sisaldama teavet õpilaste kohta; 2) andmebaas peab võimaldama sorteerida andmeid suvalise tunnuse järgi; 3) andmebaasiga peab kaasas käima ka andmete turvalisus; 4) andmebaasi kasutamine peab olema võimalikult lihtne selle kasutajale.
Kooli muuseumi andmebaas 
Autor:Kristel Jõe
klass:12.kl
juhendaja:Lehte Jõe
aasta:1997
uurimistöö eesmärk on koostada kooli muuseumile andmebaas, mis koondaks eksponaatide nimekirjad ja lihtsustaks muuseumitöötaja tööd. Töö hõlmab endas muuseumi eksponaatide identifikaatorite korrastamist, andmebaasi struktuuri kirjeldust ja kasutamisõpetust. uurimistööga käib kaasas ka reaalselt tüütav andmebaas arvuti kettal. Andmebaasi tüükeskkond on Windows 3.11 ja on tehtud andmebaasisüsteemis Paradox for Windows 5.0.

Teated
Tegevuste kalender
Galerii
Söökla menüü
Õpilaste saavutused


Õnnitleme!


Eva Kirillova
Aliine Marie Karjus
Marii Saar



Viive Luus
  Toila Gümnaasium, Lossiplatsi 3, 41726 Pühajõe küla, Toila vald, Ida-Virumaa | Tel 33 69642, tel/faks 33 69742 | kool@toila.edu.ee